Klachtenprocedure en Wkggz

Klachtenprocedure en Wkggz

Heeft u een klacht dan verwijzen we u naar https://www.zorgvoorzzp.nl/klachtenprocedure/

Ik probeer zo goed mogelijk voor u te zorgen en mijn behandelingen met de grootste zorg goed uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat u ondanks mijn aandacht en inzet, hierover niet tevreden bent. U kunt dit mij laten weten door een klacht in te dienen. Uw klacht wordt altijd serieus in behandeling genomen en u kunt er op rekenen dat ik er alles aan zal doen om samen met u tot een oplossing te komen. Daarnaast helpt een klacht om onze dienstverlening te verbeteren.

Klachtenprocedure

  1. Bespreek uw klacht altijd eerst met mij.
    Heeft u een klacht dan wil ik dit zo snel mogelijk van u vernemen. Misschien is er sprake van een misverstand wat eenvoudig opgelost kan worden.
  2. Telefonisch of per e-mail.
    Wij vragen u om uw klacht zo precies mogelijk te omschrijven en daarnaast aan te geven om welke behandeling, dag en tijdstip het gaat. U kunt uw klacht telefonisch via 0623790669 of per e-mail info@elze-marie.nl aan ons melden. Na ontvangst neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op en zal ik mijn uiterste best doen om u klacht naar alle tevredenheid op te lossen.

ik streef ernaar om uw klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen vier weken na dagtekening in behandeling te nemen en met u proberen op te lossen.

Klachtenregeling- met erkende geschilleninstantie

Komt u er met mij niet uit? Dan kunt u uw vraag of klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Zorg voor zzp. Die kan bemiddelen tussen u en mij, zodat wij samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt de klachtenfunctionaris gemakkelijk door te mailen naar klachten@zorgvoorzzp.nl.
Of download de klachtenprocedure van Zorg voor zzp.

Deze klachtenfunctionaris zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen.

WET KWALITEIT, KLACHTEN EN GESCHILLEN ZORG (WKKGZ)

In Nederland is er de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen zorg (Wkkgz) waar ZZP’ers werkzaam in de medische-, geestelijke-, complementaire-, alternatieve-, of cosmetische branche aan moeten voldoen. Deze wetgeving is in het leven geroepen om de kwaliteit in de zorg te kunnen blijven verbeteren en daarbij de cliënt centraal te stellen. Om die reden is er een verplichting voor de ZZP’ers om zich aan te sluiten bij een klachtenregeling- met erkende geschilleninstantie, zodat er altijd een plek is waar de cliënt heen kan gaan, mochten er zaken niet naar tevredenheid zijn gelopen.